
- Erudovanost
 - Kvalita
 - Promyšlená a praxí ověřená koncepce studia
 - Efektivní metody evaluace průběhu a výsledků vzdělávání
 - Lektorský tým – tuzemští i zahraniční lektoři
 - Struktura přijímacího řízení – výběr vhodných kandidátů pro terapeutickou profesi, každému zájemci je věnován individuální čas pro osobní rozhovor
 - Formy a metody výuky
 - Sebezkušenostní výcvik, teoretická základna, získání praktických dovedností, supervize, přenášky, dílny, workshopy
 - Metody, techniky a postupy ověřené výzkumy
 - Model víceúrovňového studia
 - Respektování bio – psycho – sociálně – spirituálního vývoje každého studenta
 - Komunikace se studenty
 - Pomoc absolventům při získání uplatnění v praxi
 - Navázání na dlouholetou tradici vzdělávání našich „mateřských“ institucí
 - Akreditace a garance participujících subjektů na základech kvality a našich výsledků
 - Vnímání role učitele a studenta jako vzájemný dialog
 - Krédo: „Chytit studenta při úspěchu, nikoli za každou cenu hledat jeho nedostatky.“
 - Udělat chybu v nácviku terapeutické práce není negativní, rozpoznání, zvědomění a napravení chyby je cestou k zdokonalení. Pokud student rozpozná, že udělal chybu, je na výborné cestě ji neopakovat a zaslouží pochvalu.
 - Studium nedokončí všichni, ale pouze ti, kteří chtějí a jsou schopni svému snu věnovat čas a vlastní sebezdokonalení.
 - Pedagog nehodnotí nabiflované fráze, ale schopnost orientace studenta v dané problematice, schopnost nalezení řešení a neustálé zdokonalování vlastního osobnostního profilu.
 - Odborně těžké postupové i absolventské zkoušky, na které je student připravován teoreticky a zejména prakticky průběžně po celou dobu studia. Na zkouškách nic studenta nepřekvapí, se vším je během studia seznámen a jakékoli nejasnosti jsou mu během studia objasňovány.
 - Studenti mohou se svými pedagogy konzultovat.
 - Bezplatné členství studentů a absolventů v profesních organizacích – např. MAUT – Mezinárodní asociace uměleckých terapií (odkaz zde).
 - Výsledky práce našich absolventů (odkaz zde).
 



